Fabulous life of me..

2012-04-21 @ 22:39:59

Visst verkar mitt liv vara otroligt spännande när ingen uppdatering sker? Jag ska säga er att jag har försökt med massa text och bilder med telefonens 3g men de har lixom inte funkat så blivit så matt på det. Har inget internet hemma för tillfället och nu har jag överskridit månadens internet till telefon (a) fuck my life. Det händer ju aldrig??? Provat iaf lägga upp bara en text nu fast det är fetingens boring.

Idag har jag gjort något jag inte fattar, att det gick så bra trots att jag saknade gråhårsmodell... JAG KLARADE ALLA MOMENT I DELPROVET! Sjukaste lättnaden! Och är jätte nöjd med alla moment :D Måste bara hitta någon jäkel med 2 cm 25% gråhårsutväxt och kunna klippas 2 cm, samma skalle. Så vet ni någon säg gärna till för då kan jag göra den redan i slutet av maj! Annars har inte så mkt hänt, firat med pizza och vin!!!! Mums. Hoppas ni kan finna något nöje med detta inlägg, ni har iaf lite koll på mig ;) köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0