facebookholic noshit

2012-04-12 @ 22:09:57
Efter att ha varit borta hela fucking jävla dagen hos pappis och mina älsklings busfrön, har jag nu landat hemma och kan ta igen allt jag missat på facebook ;) (det första man tänker på???....) Få se om jag verkligen orkar läsa allt ointressant, hehe. Har iaf hunnit med viktiga saker förutom bus, jag har gjort Johanna mer än redo inför delprovet. Började med att klippa håret axellångt, vi hade en lång diskution om vad egentligen gränsen gick för axellångt (?) mh, sug på den ni... Fick iaf klippt te na, samt färgat och spånat på frisyr som skall göras, känns som jag kommit på en trevlig idé. Får höra i skolan bara med mina genomduktiga lärare.....

Jennie och Chrille var här nyss, hon hade stått och jobbat på salong i högklackat här flera dagar och hennes fötter börjar ge vika (u dont say) och dumstroppen äger inga skor utan klackar så hon fick komma och låna ett par crocs xD , sen när dom åkt får jag ett sms... "Du skulle hört chrille när vi åkt, han vinkade och sa hejdå till din docka, han trodde det var carina hahahahah" JAG DOG hahahah stackars min mamma för o se ut som den hemska permanentdockan som står på köksborden! ><

Imorgon äre fredag.. känner ni någon fredagsfeeling? inte jag iaf -.- xoxo


Kommentarer
Postat av: jennie schmidt

Du e för härlig gumman, ska följa din blogg nu :P röda Foppa tofflor is the Shit. Take Care Cambridge Girl ;)

2012-04-15 @ 11:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0