firar aprill aprill

2012-04-01 @ 12:40:01
Det har nu gått ett år sen sist, sen den gången då jag tappade min splitternya iphone i toaletten... Ett år sen jag hade min näve i en toalettstol. Det är legendariskt, och det värsta var att ingen jag berättade det för trodde på mig xD Jag hade googlat att jag skulle lägga den i en påse med ris i några dygn, jag hade värmt upp skalet med våran hårfön för att få av det, letat upp min gamla sony ericsson med 4 kr kvar på och åkt iväg till min praktik i Borås! Hahaha det var nog inte långt ifrån värsta dagen i mitt liv då! Åkte till Alexandra för att inte min mor skulle misstänka ngt XD Hon vet fof inget.. Men hon följer ju min blogg så snart så! hahaha.. 

Min iphone är en vinnare av extrem överlevnad, min älskade bajs iphone
(nej det var itne bajs i toan, inte kiss heller... tappade den när jag tog av mig brallera hahahah) Ha en bra dag, jag känner mig lite sjuk så jag ska stanna och dö hemma med lite fika. pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0