in g-town again

2012-04-08 @ 20:41:26
Det var ett tag sedan, rena rama semestern! Kul och bra har man ju haft det iaf, det lyckas vi ju alltid med jag och min konstiga vän Alexandra Lind. Nu är jag ensam i hela Grästorp om att ha lov bara, känns inte lika rockigt. MEEEEN jag har ju ett delprov att plugga till så det är väl välbehövligt med ett par tråkiga pluggdagar för att klara av skiten. Ett avbrott för lite party på onsdag hade ju dock suttit fint WOOOOHO. Blir nog dock inte det, inställd på det värsta är det bästa ;) Skulle åkt till farmor för lite påskemidda imorgon tiiiiiiiiidigt men det blir inte, jag och mamma behöver åka till överby (hihihii) köpa nya byxor. blä kul utgift! Måste ju ha "skinnbyxor". det finns ju inget snyggare, kan inte glömma min vurpa och gå vidare utan måste ju ha nya!!!!! Fast.. Tur i oturen så kan jag ju köpa ett par i mindre storlek till min lille rumpestump! Oxå tänkte jag köpa en billig webcam, skype is the new thing bitches...!!!


Ladda inte upp för stora bilder för dem är rätt äckliga med allt blod på men vilket JÄÄÄVLA HÅL!! det gick galet. laddar upp fler bilder från fredagskvällen senare (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0