måndag

2012-04-02 @ 21:33:25
Trimmat på brännan en liten aning, blir påmind varje morgon när jag tittar mig i spegeln. Ser itne klokt ut så blek jag blivit :o Solotek och bus fram till lovet och alla bravader. Eventuellt utgång på onsdag och helgen kör vi nog! Så jävla partysugen så det är väl galet. Jag tror även jag hunnit med att fixa den perfekta studentklänningen, och då menar jag verkligen PERFEKTA! Ni kanske kan få en sneakpeak om ett par dagar ;) håll utkik!

Nu ska jag fortsätta plugga på lite hemfrågor tills delprovet. MYCKET NU!!! Och det blev inte bättre när jag fick höra att min gråhårsmodell färgade håret igår. fan va det känns som allt går emot mig nu. måste lösa det fortast möjligt... SÅ VET NI NÅGON SOM HAR 25% GRÅHÅRSANDEL SOM KAN HA 2 CM UTVÄXT TILLS DEN 21 APRIL! KONTAKTA MIG




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0