cp skoldator

2012-08-22 @ 12:30:01
På min utbildning hade vi skoldatorer, datorer som man fick behålla om man var godkänd i alla ämnen. Vilket jag såklart var^^ men.. innan man fick ta hem den skulle de göra någon viss omprogrammering, jag märkte direkt att vissa snyggare och bättre funktioner var borta men tänkte inte mer på det. Nu när jag ska förbättra mitt cv så finns fan inga office program kvar! skolan har alltså tagit bort dem.. smart.. tack så mycket john bauer för att ni gjort min framtid så fin. tänker då inte köpa programmen för 5000 spänn.. ååh så irriterande .......... agree?

Kommentarer
Postat av: Sabina

Det finns något liknande pogram som finns att ladda ner gratis ;) sök på Google :)

Svar: åh tack för tipset Sabina! ;D
Natalie

2012-08-22 @ 13:23:42
URL: http://sabinadahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0