hej gänget

2012-08-28 @ 15:13:00
Kul att ni frågar vart jag ska flytta, är väl lika bra jag svarar så att jag inte får mer kommentarer ;) haha.. Ne men jätte kul, ni har stor tillåtelse att fortsätta kommentera! Men iaf, nu ska jag flytta med familjen inom Grästorp igen, till Österlånggatan ni som vet vilken den är ;) en lägenhet där planlösningen passar min mor lite bättre då vi nu har mycket öppen yta får hon nästan aldrig möjligheten att vara själv, vi har ju lite av en fritidsgård med alla patriks och philips homies.. Så får hoppas att det blir till det bättre! Vi började flytta i lördags och nu på lördag ska allt vara väck och första natten ska tillbringas i den nya lägenheten :) och min morbror flyttar in i den vi har nu så jag hoppas jag kan vara den som flyttar in hit efter honom någon gång ;)

Nu har jag kollat klart på tha movie, så ska laga mat och packa lite :) bajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0