Hola badola titta under kjola

2012-08-27 @ 19:10:15
Har varit över land och rike idag, sökt lite fina jobb utanför bygda! ;) får se va som händer. Känns som jag säger det ofta men vi får fan se vad som händer!! haha... Söker överallt. Brännde bara liiiite cash på överby när jag ändå var i trakterna oxå, visar senare :) Träffade hela två pers jag känner, omfg. Lisa och min saknade klasskompis Cassandra! Pratade om norge med dem båda ;) Jag börjar få allt fler med mig på min sida, försten som säger japp nu drar vi! väntar jag ännu på men jag kikar boende för fullt, faktiskt ;) Föresten så gjorde jag något satans dumt när jag klädde på mig idag.. Shorts.. Strålande sol och klarblå himmel må det vara men det tänkte man ju inte på att det kan vara så på vintern med.. BRRRHHH !!

Gamla gänget ska ut på kronan 16 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alex, Tess, Cassie, me, Jenk, Fridah

Nu är kräsna jag i farten oxå , mamma ska göra ris och korvstråganhoff.. dubbel trippel blää.
åkte och köpte potäter och bea så steker jag lite bacon på det ;) Blir gott för magen de :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0