home sweet home

2012-08-14 @ 12:23:03
var hemma vid ett tiden inatt, och jag blev verkligen påminnd om att jag älskar att köra i mörker! Livet känns så tidlöst och bra då konstigt nog? :P Att vakna upp i min egna säng och veta att idag finns inget som kan stressa mig. totally chill day today.. haha.. Har dock sprungit upp och ner säkert 10 gr med all packning, men det gör inget jag ska bränna fläsk!! Ställde mig på vågen hemma hos Mickis och det var inget roligt alls..

MEN MEN, det va kul att få träffa mina munkedalare och garva lite med dem underbara. Kom hem till henke och sabina så satte vi oss vid bordet och tände lite ljus för att vänta in grabbarna-bus och alexandra! De hade med sig en present till henke ;) Henke and the parants fick gå upp på övervåningen och hans mor kände på sig att det var någon levande present... Åh som vi greja!! Men det blev fint och är säker på att Henke och hans nya husdjur kommer trivas ihop iaf minst en vecka ;) Han fick massa fish!! Alexandra gjorde klart för Henke att när fiskarna dör, dör vår vänskap.. dundunduuun


Vi gjorde faktiskt rent så gott vi kunde, nu är det upp till Henke ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0