hungrighetens räddare

2012-08-31 @ 18:15:09
När man är galet hungry och inte har någon inspiration till att laga mat eller ens bre en macka, då tar jag en lyxkaffe och problemet är väck :D Nu ska jag slänga ner alla mina kläder i väskor och säckar, imorgon ska hela lägenheten vara tom och städad! Det firas med pizza ikv ;) För imorgon, skall jag springa med tunga lyft och höga knän upp och ner för två trevånings trappor, ser verkligen fram emot detta ;) ..... eller... ?
Som Damien sa här förut, "en lat bär hellre tungt än att gå två gånger."


Varit på ica och frågat efter mitt kära paket,, men det kunde dom inte se :( det skulle fan ta 1-4 dagar och beställde  för 5 dagar sedan.. väldigt ledsen och förväntansfull tjej!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0