Idag får inget gå fel!!

2012-08-21 @ 13:44:57

In till Uddevalla vid fem tiden och köra gärnet på min gråhårsmodell som jag saknade förra gången , och eftersom jag klarat allt annat så ska detta fan gå hela vägen.. Annars gräver jag ner mig. Wish me luck :)

Förövrigt var Göteborgs utgången med tjejerna trevlig! Blev lite kaos när min mobil dog men det är en annan historia :) och grästorpsfestivalen har jag väl inte heller pratat om? Körde grästorp i fredags och Göteborg i lördags ;) var riktigt kul att få festa med mina älskade grästorpare igen, det brukar allt bli lyckat med bonnafest :D slippa gå vilse som jag lätt gjorde i Gbg.. Måste bli bättre på den staden ;) kanske till helgen, beror på när flyttlasset går här hemma :)

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0