ops i did it again

2012-08-12 @ 23:54:12
Snabb och kort info om vad de senaste dagarna i mitt liv har bestått av: onsdags var det Personalfest som var såååå jävla lyckad, as nice gäng har vi här! Anton och 6 bruds, lite sprit och mycket god mat resulterade i mycket skratt!

Torsdag var man bakis och så gjorde jag något jag aldrig ska göra om.. men det är hemligt ;) och i fredags så skulle det ju vara min sista jobbardag här på barocc men christina älskar mig så mkt så får jobba imorgon oxå ;)
 
Men så iaf var ju vädret klockrent även i fredags så jag och julia minigolfade och satte oss på surfers inn och åt mkt god mat! Rekomenderar surfers inn.. var som att sitta utomlands fast ett par grader kallare! Sen gick vi till bremers och tog varsitt vitt, när vi åkte hem blev vi påhoppade av skåningar.. omogna sådana men de var roliga och fula ;)

Och igår nu då! Lördag så stekte solen på gött så packade in min skit i polon och åkte tidigt till Michaela för en strånade helg med inflyttningsfest hos fina Emelie och Max. Jääääävligt kul och de bodde så fint, en äkta lya som dom kan fylla med bebisar och ha många fina grillkvällar i, räknar med att bli bjuden ;) Och idag så har jag och Mickis haft det jävligt chill och dyrkat solen och massa annat härligt söndagshäng och en del skratt, hon är go hon min mickis <3

Bjuder på lite bilds imorgon :) najti najt hoppas ni har det gött!


                                                                                 Väldigt random bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0