sovmorgon ftw

2012-08-28 @ 11:45:00
Det som skall hinnas med idag är så roligt som att börja packa ner mitt liv i lådor igen. Om jag berättade för er att jag flyttat 14 gr i mitt liv, vad skulle ni tro då? Att jag är king på att flytta! Tycker dock det är tråkigt att flytta från denna lägenheten eftersom jag älskar den så himla mycket.. Samtidigt som det kommer bli bättre i den nya då vi egentligen är 1 för mycket i familjen så att säga haha.. Men förhoppningsvis så bor jag ju inte hemma för länge till ;)

Men innan jag kör häcken av mig tänkte jag ta lite spa tid och vårda mitt stackars hår samtidigt som jag kollar på en allmänt chill film :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vart ska du flyttaaa!? :D

2012-08-28 @ 13:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0