feeeeeeeeet som fan

2012-12-13 @ 22:18:00
okej ett svar på tal till er kära läsare som kanske missupfattar mig när jag skriver, och jag fattar ju att man absolut kan ta det jag skriver ordagrant, men de ska ni inte göra. Vill ju inte behöva skriva efter vaje mening "SAJK" "SKOJA" "SKÄMTA" "HAHAHA" "ESKÖ" , hur kul blir det gå? inte så himelskt gudomligt kul. mest tjatigt kanske? ikke sant!

Så du A.L , som har samma initialer som min bästa vän. Alexandra Lind <3 Din ip adress tyder på att du är från uddevalla oxå, (haha ja såklart jag kollade det, vill veta vart alla min fan bor;) ) okej. skämt och sido.
Jag vet att jag inte är tjock. Men jag vet att jag är i dålig form på grund av att jag aldrig har varit en tränings människa. Jag skulle oxå kunna äta chips varje dag. Det har jag redan provat, gick inte upp ett gram älskar chips ;) Kan oxå intyga att jag blivit lite spritfet då jag druckit varända helg de senaste månaderna. Inte så konstigt! Har inte heller en ända muskel på kroppen då dem allihop är i viloläge, det som väger på mig är fett, true story. Måste börja träna eftersom jag är frisör, och vill jag vara det länge så är det dax för mig att ända på det!
Men om jag får citera mig själv "mat är så jävla viktigt för mig, inte för att jag är fet men för den saken att mitt blodsocker sjunker sjukt......" Vart i tusingen kände du att din komentar skulle sitta på plats då? Har nämnt tidigare att man ska läsa mina inlägg med en gnutta ironi. De kan ni även göra med detta, jajajjajaja tjöööötttaaaaaaaa!! 

Skulle aldrig heller söka uppmärksamhet på en så anno nivå eller gymnasienivå. Inte via min blogg, herregud dem som orkar komentera min blogg är antingen sånna som undrar vad jag köpt den toppen, eller vart jag bor, eller människor som stör sig på saker! Vill jag ha uppmärksamhet över mitt utseende kan jag lägga ut en söt bild på instagram och få lite likes så är jag tillfredställd HAHA

Men förlåt mig A.L , jag ska tänka mig för. men är det ok om jag skriver att jag måste komma i form? Det är en blogg som handlar om mig så jag borde väl få skriva om att jag är ute och går, eller att jag tränat mage, rumpa, lår osv? Såklart jag får!! 



Bitch plz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0