Hej hej hallå bloggen

2012-12-05 @ 21:49:46
Har serverat mina brudar min alldeles delikata fiskgratäng, fiskgratängen vars jag blev förälskad i sedan jag först såg den, åt den, sket den, .... ops... Hade iaf alltid fiskgratäng på min födelsedag när jag var liten för jag ÄLSKADE det ;) så cool var jag. Skulle bara haft äpplemos till.. menmen man kan inte få allt! Fick iaf svept i mig några glas mjölk, älskar mjölk... Ska ddricka så mkt mjölk när jag åker hem på jul.. MMMHHHMM kobärs och kläverlikör på ferrisarna <3

Aja what ever, jobbet gick fort hade lite mer o göra, imorgon ska ja jobba sent och på fredag slutar jag tidigt ;) då blir det pokerkväll! som jag längtat OMG. och julbord med jobbet IGEN på lördag, koooos :D

NU SKA JAG SKYPA MED MIN BÄSTE SAKNADE VÄN <3<3<3<3 kiss o piss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0