Helt slut

2012-12-12 @ 20:18:58

Det är tufft på jobbet i detta julkaoset kan jag säga! Hinner knappt äta och mat är så jävla viktigt för mig, inte för att jag är fet men för den saken att mitt blodsocker sjunker sjukt lågt och jag blir trött och lättirriterad. Så när en sån Natalie går runt kan allt hända, kan nästan bryta ihop för ingenting. As mesigt! Inte för att det hänt ännu men ;)

Nu ska ja äta så Natalie blir bättre, sen tänkte jag träna lite mage, sen ut o gå en liten stund. Behöver verkligen lite ensam tid i total tystnad, de är en bra psykolog när man jobbar som jag gör.

Ett av mina seriösaste inlägg kom här tror ja ;) YOLO


Kommentarer
Postat av: A.L

du har ju skrivit i tidigare inlägg att du är tjock? eftersom du inte är det och vet om det så antar jag att det är för att du måste ha bekräftelse och uppmärksamhet?

2012-12-12 @ 23:27:07
Postat av: En riktiga A.L!!!!!!!!! Alltså ALEXANDRA LIND

TILL ENDAST AL! Va är ditt problem???? Är du så jävla feg och inte vågar stå för vad DU tycker så du inte vågar använda ditt namn?

PUSS på dig väldens bästa Natalie sorry att jag är arg på din blogg <3 en grym kyss din bästa vän Alex :D

2012-12-13 @ 22:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0