hemgång imorgon <3

2012-12-20 @ 22:38:16
Faaaaaan som jag längtar! Nu kan man äntligen få lite julstämning på riktigt och få träffa alla godingar! Saknar varända kotte och lite till. På tre menader här i oslo har jag bara varit hemma en enda weekend, så jag behöver verkligen komma hem och få lite energi. Loving oslo most of all, har lärt känna så mkt människor och lagat så mkt mat själv ;) Ska bli mys o få komma hem och äta mammas mat och all jävla annan mat, mina faviorit chips, marabou och bearneise måste jag äta.. Fan detta ska inte handla om mat :O Åker hem sent imorgon kväll, så ska panikpacka efter jobbet, slutar kl 17 och bussen går 23. Sen väntar min mammut på mig på torp! den 22a blir det ett möte i trollhättan först, sen köpa julklappar med 8952+4 andra som väntat till sista minuten! På kvällen julgodis bak och den 23e fyller sötaste lillasyster Stina år och vi har mini julafton hos pappa :) 24e spenderas med mammas släkt och julklappsspel! ska krama sönder alla!! och på toppen av detta så blir det utgång i uddevalla med världens bästa crew bg!! BG = bal gänget ; ) Åååååh saknar min bästis såsåsåååå mkt fan att jag ska åka hem den 26e vill vara kvar med Alexandra längre.. Bajstjejen sticker till thailand i januari oxå, what to do? Ja ska lipa <3 haha skoja. Får ta vara på all tid vi får ihop nu :D 


Josefina är borta på dejt nu hihihihiihh3h3h3hh3h3h3 och jag väntar på samtal.
Johanna jobbar till sent som fan så de känns som jag har lite FF = flick fritt! Ska busa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0