Holabolla

2012-12-10 @ 12:41:32
Är hemskt ledsen för dålig update (såklart.. bitch) MEN blogg.se appen är helt kaos, och det är faktiskt genom telefonen jag gör 99% av mina inlägg, dvs alla utom detta ;) Men för att lätta på mitt samvete och tillfredställa er litegran, så vill jag berätta att jag hade super trevligt på denna helgens julbord, vår salong fick 2 fantastiska priser medans många andra inte fick ett ända! Sen så åkte jag tillsammans med Lise och Tone ner till stan tidigare. Vi var i kanten av frogner, där alla norges rikemannar bor på ett en jätte fin resturang som var perfekt för julstämningen! Timmerväggar, öppen spis, en stor instoppad björn och en fantaskisk julbufe med även skaldjur. mums,

Väl hemma, så hade mina tjejor saknat mig och vi gav oss ut i natten! Herrejääääävlar vilken sjuk kväll. Festen höll på till 07.30 och det kan ha varit den roligaste kvällen vi haft här. OMG säger jag bara. Nu vet vi oxå att vi inte behöver gå till de få sunkiga 18+ som finna utan vi kommer enkelt in på 20! De är ju helt andra regler här, vi som är under 20 får inte dricka grogg eller alkohol över huvudtaget som är över 22 procent ;) inte så kickass menmen!

Idag är jag ledig och ska till skatteetaten och fixa nytt skattekort, även ut i affärerna och söka lite julgåvor, laga mat OCH träääna!!!! ska bli smal.

Ha det gott mannar! :* 
Bild ifrån förra helgen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0