Juldagen i mitt hjärta

2012-12-25 @ 12:00:19
Ikväll ska det bli fest med de bästa av de bästa! En mix med min bästa vän och bg gänget, samt sköningar från gräsan ;) omg. Det ska blii såååååå fett kuuul! Perfekt avslut på denna jul och hemgång! Väntar bara på att tiden ska gå fortare. Och så ska jag åka o hälsa på min kära moster och kusiner snart!! Måste träffa dem innan jag åker hem, de är för mysiga! Speciellt lilla Willepille <3 
 
Hoppas ni alla hade en bra jul igår o fick massa najs av tomtefar. Jag fick mig lite smått och gott men bara att få träffa familjen o vännerna gör mig nöjd!

lite av mormors julklapp hihihih nu ska jag åka till oslo och ta brudarna med storm!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0