Nej det skulle jag inte.. Tydligen..

2012-12-06 @ 23:05:14

För fick stå ute och vänta på spårvagnshelvetet i 1 timma förut.. -15, i converse och allt för lite kläder.. Kan inte nämna en ända gång jag frusit så mkt som jag gjorde nu.. Kom hem och darrade fortsatt med vinterjackan på under täcket.. Tog mig in i en varm dusch längsta jag tagit på år och dagar! De va skönt ;) men fortsatte frysa efteråt när vi lagade mat.. Och nu ligger jag här mera och fryser under täcket med en extra filt, stickad tröja och mjukisar.. Ja i detta läget får man faktiskt lov att tycka synd om mig själv.. Elllleerrrr?? Jo. Men jag har inte råd att bli sjuk.

Ska vara lite känslig och säga att jag längtar hem oxå! Har längtat i flera dagar! Den 22a är jag på svensk mark igen och ska njuta som fan men min familj och mina sjukt saknade vänner <3

Imorgon slutar jag kl 17 och är fri tills tisdag, ska bli så najs. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0