Spontaniteten talade

2012-12-24 @ 13:40:51

Och jag gick till mina saknade Grästorps boys igår efter ett misslyckat bingorunda! Det var trevligt som vanligt, inga konstigheter! Blev utsedd till veckans babe och blev bjuden på en öl tillsammans med fett gött kött, klyftisar och BEA i stora mängder <3 bäste Linus, Davve och tomsingen. Linus ich jag är förövrigt släckt fick vi veta igår ;) heela pysslingar! Och David och Linus är nästan släckt så det är en ända röra av inavel här. Alla är i chock, inavel i Grästorp? No shit.

Vaknade tidigt gick och spydde lite, trodde ja va sjuk men det var inget annat än alkoholen och all jävla mat som gjorde min mage lite förvirrad. Nu ska vi påt igen men ännu mer mat :D skönt att vara i Sverige och få lägga på sig lite så man klarar oslo ett tag till. Var ute och köpte snus till bror, gjorde en go deal! Eftersom jag gick och köpte det ska jag, Natalie, få välja ett paket från Patriks vinst ikväll på julklappsspelet!!! Fett väääärd bro.

Önskar er alla en riktigt god julis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0