tränade pyttelite

2012-12-10 @ 21:26:00
Faaan va tufft det är. Inte tränat på.... Ja sen ettan i gymnasiet.. Eller sedan idrott i skolan ens existerade, 1 gång i veckan ;) HAHHAHA fml..... Får ta det i babysteps! Ska köpa gymkort efter nyår för då satan, ska vi bruds ta det på allvar. vill lixom inte gå till gymmet själv, iaf inte i början, har fobi!!!!!!


Iaf har jag idag fått allt jag skulle fått gjort, gjort.. Har köpt norskt kontantkort (wiho det var på tiden...) 2 och en halv månad senare för att vara exakt.. Får skylla mig själv att mamma får hem så hemska räkningar ;) fattar inte ens vad jag gjort men ngt är de... Slut på de nu iaf!! Har varit inne i några affärer på span på julklappar.. Hade jag haft mer pengar hade jag tyckt det varit mycket, mycket roligare.. Men som lärling tjänar jag piss och ingenting och har nu 10 dagar in på månaden inte ett öre mer än 3000. Inte så mkt sparande här.. Hoppas jag får fett mkt pengar från tomten <3 

Tjejerna jobbar så jag har myst med några varv fram och tillbaka till mataffären, 2 vändor till soprummet och lite städning.. Det blir väldigt fort grisigt här ;) 

Köpte även en gåva till Josefina, så att hon slipper tro att sina högtalare ska gå sönder hela tiden när hon bara har en sladd på 10 centimeter :D hihiihih dom har ju åkt i golvet ett par gånger på fest osv, men nu funkar de kanon när navelsträngen fått växt till 5 meter istället ;) utan att överdriva kan man nästan gå runt hela lägenheten med denna 5 meters sladd hahahahah, big love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0