chillar brett , as usual

2012-02-26 @ 14:26:45
Till att börja med ska jag göra en summering av gårdagen , den innehöl körning med min pärla, uddevalla, felkörning, pojkrum, seger i worms (!!!), dålig house musik, höga c (krog), nya människor, nykter, promenad, blyg, frammåt, bus, nattkörning, kärringfest, chaufför, krubb, min säng <3

Snabbt fort och lätt, nu vet ni allt i stora drag! PERFEKT :D Nu så chillar jag dåå.. Mådde lite dåligt imorse men känner mig nu på topp! skall så snart tvätta bort gårdagens make och ta raggen till soloteket. Imorgon är det skoltajm och jag längtar inte.. Jag har ju lixom itne hunnit göra något på mitt lov!! :(
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0