dax för freeeedasmyyys

2012-02-24 @ 17:07:05
JIPPYJAY! Skiter i allt vad utgång och alkohol heter, min mage får vila allt den bara kan. Det är den värd efter all sicknes.. Jävla kul bloggvecka detta har varit med mycke roliga inlägg, lr inte... FNISS! Medans alla andra gör det dom är bäst på, dvs festa eller ha annan upptagenhet för sig så ska jag först fixa mig för det är så kul tidsfördriv! sen ska jag laga så jäääävla go mat , titta på en dålig film och käka lantchips :D Vilken härlig plan va? BOOYAH. jävla partypoper jag är.. men jag får se det positivt, är redigt utvilat tills skolan börjar och har sparat pengar som kan slösas på nästa fest!
Vilken snilleblixt :thumbup:


Ni får en gammal bild att titta på oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0