ett jävla tidsfördriv

2012-02-08 @ 16:15:01

Allmänt

1. Har du ett par rosa string? - Ja
2. Vem var den senaste du pussade? - hemlis...
3. Vad har du för bhstorlek? - Lagom, inte för små, inte för stora haha
4. Trivs du med det? - utmärkt 
5. Hur många telefonnummer har du inlagt i din mobil? - något hundratal kanske
6. Gillar du nån nu? - kanske.... hihi
7. Vad gjorde du inatt? - Sov tills jag vaknade
8. Och i förrgår natt? - sov bredvid min alex
9. Vad gör du innan du ska sova? - då facebookar jag 
10. Kan du prata med din mamma om allt? - Om jag vill så kan jag, men vill jag det?
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - Vettifan
12. Har du varit gravid?- Nej 
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - haha if he's the one!
14. Choklad eller glass? - Choklad 
15. Push-up eller T-shirtbh? - Push-up
16. String eller hipsters? - olika
17. Klackskor eller gymnastikskor? - Klackskor
18. Kjol/klänning eller jeans? - Beror på årstid ju!

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - Ja 
2. Tror du på kärlek? - Tror man inte på kärlek kan man ju typ dö
3. Har du gjort något du verkligen ångrar? - ångrar mer saker som jag inte gjort ;)
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - ja, tyvärr
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - ye
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - nej haha eller alexandra??
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne? - nej 
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - ja och nej, men satsar man inte så vinner man inte!
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Han är väl inte hemlig om jag vet?
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - maby, maby not "Utsidan får oss att mötas, insidan får mig att stanna kvar"

Tio Har du nånsin 
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - Ja den är inge kul
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - Jag tar vara på mitt liv!
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - tror jag svarat på detta?
4. Har du hoppat bungy jump? - Nej och det sparar jag till nästa liv
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Ne småskit bara
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - haha nej
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - haha för många gånger!!
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - hahha nej men jag och en kompis fick en hel salong för oss själva en gång haha mobbat
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - olycklig kärlek, ohyeah
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - några gånger har den faktiskt gjort det

Tio Känslor 
1. Saknar du någon just nu? - Lite
2. Är du glad?- Alltid
3. Är du fundersam? - haha som fan
4. Är du uttråkad? - lätt. jag "pluggar" ju
5. Är du tysk? - fan heller men vad har det med känslor att göra? haha
6. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - ohnej, så långt ifrån man kan komma

7. Gillar du någon just nu? - jadå

Om dig 
1. Hur mycket är klockan just nu? - ngt
2. Namn? - natalie martinsson
3. Vart bor du? - Grästorp
4 Hur många barn vill du ha? - 2 ,
5. Vill du gifta dig? - har jag tur så
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Skär den
7. Har du ätit sushi? - nej och det törs jag inte...
8. Favoritglass? - ben & jerry's

9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - 3 kanske, räknar inte direkt

Skulle 
1. Skulle du vilja vara längre? - har inte något emot att vara kort men några centimeter till hade väl inte skadat ;)

2. Skulle du vilja väga mer? - inte mer i fett, mer i muskler såfall
3. Skulle du vilja ha sex nu? - HAHAHAH 
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? -ohja!! jag är så sögen på ferre nu


Kan 
1. Kan du röra på öronen? - Nej
2. Kan du slicka dig på näsan? - Nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Yeeees
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - Ja 
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - med munkavel isf haha
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - nej!!!!!!!!!!!!
7. Kan dina vänner lita på dig? - Ja 
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Done!
9. Kan du pussas? - otroligt bra
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - nej jag hamnar i trans och köper för mycket!

Har 
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - ja vita lögner <3
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Ja 
3. Har du syskon? - 5
4. Har du ljugit på någon fråga ? - nej
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - haha ja fyfan va duktiga dom va när dom va små.. bullshit
6. Har du pussat någon som är fyra år äldre? öhm.. kanske!
7. Har du haft sex med någon? - tror det..
8. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Nepps

 


Kommentarer
Postat av: hoo därrrr alex

"3. Skulle du vilja ha sex nu? - HAHAHAH " ditt svar e JA!

2012-02-08 @ 19:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0