fattig student in my ass...

2012-02-27 @ 23:36:06
Betalade just skatten på bilfan och belönade mig själv med en klänning (gissa vilken?) :blush: Kanske inte bästa läget men jag måste faktiskt ha den.. Den kan ju vara slut nästa månad lixom :( Men tack gode gud för att jag får underhållsbidrag + studiebidrag det skulle inte gå runt annars alls för mig.. Även tack gode gud för att min mamma är snäll och betalar mer än vad vi har kommit överens om.. Jag känner att månaden som kommer nu , den kommer vara tvungen till att vara väldigt lugn , har inte råd med massa fest efter jävla bil skatten.. inte ens råd med shopping egentligen , ååhhh det blir en lång månad. Kan ju hoppas i smyg att många behöver klippa sig/färga så man kan dra in liiiiite extra :D


Igår när jag hade jädrigt svårt att sova började jag med att fortsätta i boken som jag inte avslutade i thailand, har ändå varit hemma 1 månad nu.. känns dock som minst 2 månader!! Men iaf, boken "en shoppaholic i new york" passande va? ;) haha fyfan mår dåligt.. ja skulle gå lika crazy som hon i new york asså, sväääär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0