fredagen den 24 februari

2012-02-24 @ 13:31:16
Hej, god morgon, god dag! Nu skall jag strax hoppa in i duschen samtidigt som jag står inför världens dilemma. Ska jag ut på premiären till harrys silver idag eller inte? Mina närmsta vänner ska inte dit för antingen åker de skidor, deras mamma fyller år, eller så ska dem jobba.. Eller så drar jag med en väldigt nyfunnen vänn dit, kan ju bli bra :o Bästa Michaela fick mig nyss att minnas något väldigt bra "bättre ångra något som du gjort, än att ångra något som du aldrig gjorde!" och hur sant är det inte då? Eller så får jag sitta hemma en dag till på lovet och få liggsår, vilket som.. HE det får bli en dusch och lite tänkverksamhet nu så får vi se vart det leder mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0