Grattis på fetischdagen

2012-02-21 @ 21:45:49
Eller , ah fettisdagen.. skitsamma ;) fått klämt i mig årets första semla iaf och den smakade ju som de brukar, förbaskatt gött! Snart börjar BB , eller ha, Hannahs show! Jag hatar henne och vill se mer av dem andra nu som faktiskt är roliga och sköna på riktigt! Ska även meddela att jag inte är klar med städningen :) ska ställa klockan imorgon på 10 kan fan inte vända dygnet redan o vakna efter 12 en dag till! Imorgon blire party som fääääään, så vill ni undvika en jobbig jävel så åk inte till mortens i uddevalla... Frågan är hur tidigt man bör gå in, för det lär bli knökat.. och jag SKA in! Tål att sugas på ;) Vi hörs sen eller imorgon , xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0