livets kamp är över

2012-02-23 @ 11:37:48
frukosten är i magen och jag mår förvånansvärt bra. Solen skiner nått otroligt men får ändå bli sängliggandes.. friskförklarad fredag kväll efter de 48 heliga timmarna efter man spytt sista gången.. Tur Robban laddade upp med fanta och chips igår, stort behov av det... Dessutom har Jag har hört allt om gårdagens fest och känner att jag kan leva med att jag inte var där trots allt! men fan ta mortens om dom inte har studentfest på påsklovet.. Då går dom miste om världens partybrud , nattens höjdpunkt, osv osv.. haha :D

nu ska jag playa en film och få livet att gå lite fortare förbi tills imorgon, då är det helg och inget får komma i min väg igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0