innan praktiken ragget i torsdags

2012-02-03 @ 20:59:35
Direkt när jag stigit av min buss i lidköping brukar jag alltid gå och sätta mig ett slag för min praktik är inte öppen dårå.. Så går jag iaf in och sätter mig, så är det en man som glor obehagligt mycket så jag går ut och sätter mig ist (haha mongo), då han följer efter.... Och sätter sig bredvid... Jag skulle kunna kalla honom typisk våldtäktsman, men kallar honom för bokstaven b ist, som förkortar "blatte"..

Jag ser att han säger något så jag plockar irriterat ut mitt headset och undrar vad tusan han vill ha hjälp med..
B- du är vacker, vart ska du?
J- tack, ingenstans.
B- du bor här?
J-nej jag har praktik här.
B- aha...

.......................................... jag drar på mig luvan för att slippa se honom och tänker varför händer detta alltid mig?..

B- är det inte kallt? frågar han och petar mig på benet.. jag har trasiga jeans på mig..
J- nejdå
B- vad ska du göra ikv? ska du följa med mig på discotek?
J- nej, jag har pojkvän. (ljug)
B- jaha men när du inte har det så följer du med mig, jag bjuder på allt
J-  haha ah visst
B- du är så vacker, jag ser på dig att du är vacker.

...........

B- brrh det är kallt... Säger han och hoppar närmare mig, precis intill!!!! Sen tar han armen runt mig på ryggen
J-mh du behöver fan inte ta på mig!  jag hoppar åt sidan

Han reser sig upp och ska gå, YES gött trögbert tänkte jag. Men han ställer sig framför mig och börjar tjöta om att jag är fin osv igen. Sen gör han en *kyss* i luften mot mig och jag blir så äcklad! Trodde han kunde se det på mig.. jag säger iaf hejdå och han går, sen vänder han tillbaka...
B- kan jag inte få kyssa dig?!
J- NEEEEEEEEEEJ HEJDÅ (chocktillstånd, jag har sagt att jag har pojkvän och att han inte får röra vid mig, tror han på allvar att han får kyssa mig då???)
B-okej synd du är söt..

Ungefär så, fick med det viktigaste och äckligaste iaf! Hela min kropp vrider sig av vider, blä trodde man kunde gå säker kl 9.30 på dagen men så fel jag hade.. Haha! Tur jag kan skratta åt det eftersom inget hände, det va sjukt asså! ;O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0