PLANS OF TODAY

2012-02-20 @ 13:11:19
Idag är en dusch dag så det innebär att jag ska ut i garaget och ställa mig på crosstrainern.. BRRHH! Undrar hur länge jag kan hålla mitt nya löfte när det är fucking minusgrader ;) men man ska väl tydligen bli varm när man tränar så vi får hoppas på det bästa.

Det är så att jag har insett att hur snygg jag än är på utsidan (skämt och sido) så är mitt inre fruktansvärt fult.. Jag äter skit hela dagarna som fett, socker, fett fett fett, festar rätt hårt, chillar framför tv och dator, tar bilen vart jag än ska.. Jag har inte tränat  sen vi hade idrott i 1an och de va ju inte så jobbigt.. DÄRFÖR ska jag varje gång jag ska duscha, ställa mig på crosstraienern en stund. Det bådar gott för både inre och yttre former.. Kanske får mig en rumpa en vacker dag =))

Ikväll blir det klipp och knåp hos pappis, många som behöver klippas nu vilket är jävligt lägligt då jag är en jävla jävel på att bränna pengar. Sen ska jag förhoppningsvis träffa min vän Elin, om hon svarar på sms någon jävla gång.. hihi ;) 

Heeeee nu ska jag bege mig ut, beach forever väntar


HAHAHA wtf....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0