tack Reinfeldt, alla bilder är så kul

2012-02-09 @ 22:12:51
Älskar dom!!!!!!! Undrar om Reinfeldt gör detsamma? Eller om han typ bara går och dör.. Han kan ju fortsätta jobba i helvetet.

UPDATE: Nej men är tanken verkligen så brutal att alla MÅSTE jobba tills 75? skulle nästan kunna dra en google på det men är inte så intresserad. men hade jag varit runt 60 år så hade jag brytt mig ;) när jag är 60 har troligtvis min rygg gått av och har värk i hela kroppen. det får man inte som kontorsnisse direkt, får byta då så man kan jobba tills 75... OVER AND OUT





Kommentarer
Postat av: Anonym

skaffa lite kött på benen innan du klankar ner på reinfeldt, det är bara ett förslag, ska man lyfta fram alla förslag i riksdagen finns det sjukt mycket mer att klaga på.

2012-02-10 @ 09:04:20
Postat av: hoo därrrr alex

om du ska börja vara kaxig på natalie blogg kan du börjar med att skriva ditt namn! jävla fegis....HOOOH

2012-02-10 @ 09:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0