vad hände med lillördag?

2012-02-08 @ 22:20:59
Jag längtar som in i helvete till helgen då jag äntligen kan äta så mö chips jag bara vill igen.. Vad är det med mig och chips? och varför utnyttjar inte jag lillördagen? såg att några gottat till det med chips och dipp på fb, och jag dog.. fick gå och ta mig en macka med honing och borsta tänderna för att dämpa begäret.. Ska börja med lite helg imorgon tror jag.. torsdagar räknas ju inte!


Monday you can fall apart

Tuesday Wednesday break my heart

thursday doesn't even start

It's Friday I'm in love


Helgens aktiviteter är ännu oklara, as always. Blir bäst så, antingen utgång, bio, eller något annat mysigt/hysteriskt kul. eller båda :D Det är sånt som löser sig om man är med världens bästa vän ardnaxela ! jag vill även shoppa pyttelite men min vän är sträng och säger nej vi ska spara.. kanske hinner springa bort imorgon på praktiken i smyyyg ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0