idag är ingen vanlig dag, idag är grisens dag

2012-01-31 @ 22:15:07
Ariel, du må vara världens bortskämdaste hund som aldrig kan få nog av mig.. Du tar för dig den plats du vill ha, tigger tills du får som du vill och lite till, drägglar på mina ben och förstör min matlust med alla dina hårtussar.. Men , jag gillar faktiskt dig lite ändå och kan leva med detta 1-2 gånger i veckan!
I sommras ville hon se vad fan jag gjorde som var så kul, så hon knödde sig upp och klämde sig in på bästa platsen av stolen, då va hon söt =)))
EN FET JÄVLA BLÖT KÖSS PÅ DIG

Kommentarer
Postat av: Ariel

Tack min älskade natalie jag hoppas jag får något av dig när du kommer nästa gång :) kysss i hela facet

2012-02-01 @ 10:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0