dagarna vi minns, del 1

2012-01-24 @ 21:02:48
När alexandra va som tröttast på att de va ett jävla fläng med att knacka på dörren av hennes far och mor fick hon tillslut nog. Lämnade itne sängen och skrek "MEN VAD ÄR DET" ... knack ... "ÅÅH VAD ÄR DET" .. "nomhjsfdgsnomnom" vi tittar på varandra och brister ut "det är väl ingen thai, hahah". Jodå där står en jävla thai med frukost..

btw, mjölken smaka skit. kom nog direkt ur spenan !
Den ena är gladare än den andra..<3
Alexandra tycker min skål under halsen är äcklig, tycker den är sexig...?
Sådan far, sådan dotter...
Denhär gosepojken ville jag ta med hem.
ååh vad jag vill tillbaka...
Det får räcka för idag, nu ska jag ha annat för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0