all in

2012-07-21 @ 22:10:42
hel skön dag börjar med julia och stek på bruggan fullt med ungdommar! sen när julis ska tänka på refrängen och jobb tar jag zita båten över till smögen för att chilla med mor och några kärringar, goa är dem snackar skit och dricketr rose redan kl 3, my style ;) fortsätter dagen med mina udnerbara munkedalare på räkfrossa, men de törra åker hem och jag går tillbaka till kärringarna och de nya norskarna, åker och handlar groggvirke och väntar nu på Carro som jkag lärt känna på salongen som min kund ska lämna besked om vart jag ska ta vägen så förbereder jagh mig på en hel galen kväll på kungshamnskalaset och smögenbryggan !!! kisses and hugses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0