HEJ GOA

2012-07-10 @ 23:08:11
Ser fram emot denna nattens sömn nu som fan, vet ni varför? Jo för jag har köpt öronproppar! ;) Slipper höra en viss person snarka livet ur sig och jag slipper även höra när min ack så allerta kamrater går upp kl 6 på morgonen och lever loppan bara för att inte missa för mkt av dagen och motionerna, ne då ligger jag hellre och sover ett tag till ;)

Har fört över lite pic's jag tänkte dela med mig av ... dunduntuuuun 
Min födelsedag startar vi med, sen kommer lite kungshamns/smögen liv, små gött, mina nya jobbardojjor u like? man får go röv av dem för dom är sådär rundade i sulan ni vet ;) gggrrrrr... Sen har jag glömt min keps hemma.. Så köpte en ny!!! LOOOOOOOOVE IT .. ha ha.. haaaaaaaa..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0