"lataste dagen" indeed

2012-07-11 @ 22:46:59
Kom fram till gymmet förut och bemöts av en låst dörr.. Är man itne medlem kommer man inte in efter 16.30 vilket innebar ingen solning för fröken.. så gick till affären hadlade jätte roliga kylskåpsvaror för 150 kr. bajs.. Visste ni förövrigt att jag sparar alla kvitton från ica denna sommaren? Känns som ett smart drag om man ska flytta hemifrån på riktigt snart ;) smart poäng till mig!

Skulle ju lagat mat eftersom jag inte har någon lunch imorgon.. men orkar inte.. skulle rört ihop mimosasallad för den är slut.. men orkar inte.. SÅ det blir en väldigt smakrik dag imorgon med ändast bröd bröd och bröd. smaskens. Så historien om att det är den lataste dagen idag har faktiskt bekräftats när vi brudar sitter med tända ljus och massa tjejtidningar och bara har det grymt slappt. Kan det få vara lataste dagen snart igen? :D

Ska strax lägga mig och börja kolla på första avsnittet ur säsong 8 av OTH , huuuuuuuge love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0