livets goa dagar

2012-07-28 @ 19:33:46

Tänkte att jag ger er en fet FFFF-ing bildbomb för att ni ska få hinna ifatt i mitt liv lite grann och så jag slipper skriva så mkt ;) Gillar när man är lite hemlighetsfull kring detaljer, om man bara får se bilder så vet man ju inte exakt vad som hände, det blir lite mer intressant, eller så blir man förbannad och vill veta mer ? ;) 

Men vill iaf säga hur jävla kul det är med spontanitet!
I torsdags kom segeltåget till smögen , har ni hört talas om det? Helt sjukt var det, jag ska finne mig en karl som kan segla så ska jag och ett härligt gäng vara med på det nästa år;) En båt var tex heeeelt fullsmockad med människor, hade discorök och diskolampor! Ena båten spelade högre musik än den andra och ena killen var mer snyggare än andra , eller brattigare... En stor jesus båt kom in den dagen oxå, komiskt nog!! En hel kör och högtalare som kämpade bra för att överösta ungdommarna, en predikade även, då stänger alla båtarna av sin musik, prällen säger "jag kan lova er alla en evig fest i himlen efter detta livet". 
Jag och Julia sätter oss på Havet och tar några glas vin och tittar på folk, får sällskap av några äldre männ.. Sköna göbbar!! Sen smiter vi äntligen till bremers eftersom jag fått veta att mina Grästorps pojkar är där :D Natten blev sååå mycket längre än planerat.. Och med tanke på hur jävla dåligt jag mådde på jobbet dagen efter så var det ändå värt det, hade så jävla kul med dom pluttarna och Julia :D
 
Igår dvs Fredag, så kom min faviorit alexandra hit till mig och hon fick se hur trångt jag lever ;) Det va kul att få hänga lite ensam med den kvinnan! Vi drog några varv på bryggan i solen och pratade om allt och ingenting och kollade på folk, tog oss sedan en räkfrossa , mitt livs första faktiskt!!! Börjar bli lite kompis med kräftor nu ;) Gick till ica och handla lite snacks där jag upptäcker att mitt bankomatkort är borta.. Hade precis fått nytt oxå!! Men vi visste att sist jag använde det var för P-biljett på smögen, kunde itne använda mynt och hur ofta använder man kort i sån.. Så efterblivna jag glömde det där :D åkte dit, spårlöst borta, gick till minigolfen och de var någon som lämnat in det där <3 Såååå, min lön finns fortfarande kvar ;)

Nu kommer bilder från alla möjliga dagar och kvällar , i konstig ordning men det är väl intressant (?) haha

 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åhh, du ser ut att ha det superbra därborta! Hur länge stannar du?? Din blogg är grym! Puss

Svar: Tack Linnea! Det stämmer bra jag hade inte kunnat fått det bättre denna sommaren! Som är bestämt har jag 2 veckor jobb kvar, kan få en vecka till beror på turisterna ;) Kul att du gillar min blogg jag försöker mitt bästa! Ha det gott :)
Natalie

2012-07-28 @ 21:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0