Sorry for dead bloggis

2012-07-07 @ 13:04:18
Den sämsta ursäkten jag har är att jag har ett heltidsjobb, 10-6. Och den satans blogg appen funkar dessutom inte vilket hade underlättat en massor. Men idag är jag ledig leeeeeeeeedig!! :D Har klarat veckan skit bra tycker jag, hinner inte sitta en sekund på jobbet så idag ska jag gå ut och köpa fula men ack bekväma dojjor för mina fötter är as pisst på mig när jag står i converse hela dagarna, värken är nått så sjuuuuk! :(

Firade in helgen med Julia, tacomys, vin, cider och bara chill! hade tänkt grilla men regnet förbjöd oss. Typiskt när det varit sjuk sol alla dagar jag jobbat, undrar om de finns solarium någonstans här i kungshamn? I NEED IT!!!

I torsdags kväll tog jag och Julia sita båten över till smögen för att strosa i affärer och spana in folket, blev en fika på skäret oxå. Känslan när man satt där och tänkte att här ska jag lixom bo hela sommaren, den skänslan... Anar ni den? Helt fantastiskt, så underbara människor och alla är på topp humör. Och snygga hihi

FÖRRA SOMMARENS BÄSTA KVÄLL @ SMÖGEN with G-BOYS, ALEX and SOS VÄSTKUST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0