The day after

2012-07-08 @ 13:44:06
Sitter ute och njuter lite lätt, hade en grym kväll med Julis på smögen igår. Blir bara så lack på att de ska ha så höga åldrar!! 24 på skäret, där alla snygga killar jobbar... haha! Men jag va tydligen tillräckligt flirtig och fin för att ta mig in på 22 på lagergrens , det ni ;) Träffa många roliga filurer som rest långt för att komma hit, många dock så snuskigt rika så dem saknar vett men i det stora hela mycket bättre än 18, är ju ändå 19 bast nu hahah ;)

Håller på och tvättar just nu, och väntar på "sambon" så ska vi ta och strosa runt i lite affärer och på bryggan. GRYMT ÄRE INTE DÅ!

Ha en bra dag allihop!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åhh, har du sambo? Eller är det bara en kompis :D? Diggar din blogg. Puss

Svar: Tjena tjejen! Va sjukt kul att höra att du diggar min lilla blogg, speciellt när den är lite öde på inlägg just nu men du peppar mig allt litegrann :) Sanningen är den att jag bor tillsammans med 2 arbetskamrater, Julia är 3 år äldre än mig och Janette är 40+ men ändå hur skön som helst ;) Kanske får jag en manlig sambo någon gång, i wish! Ha det gott :)
Natalie

2012-07-08 @ 19:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0