drop dead after midsummer

2012-06-25 @ 23:26:13

Tuuuur jag kan rehaba en vecka till.. Sen har jag fan inte tid för skiten, värsta är att mamma tror det är körtelfeber. Inte för att det skulle göra så mkt för min träning eftersom den inte existerar men iaf :O haha! 6 månader tills man är helt frisk. Och värsta av allt, ingen alkohol... Jag som planerat flera liter sprit att förtäras denna sommar på min nya hemord kungshamn! Well well, bara hålla tummarna och be att gud är på min sida. Cross vm och födelsedag i helgen!!! :D :D :D Samt flytt till kungshamn , ååååh som jag har längtat! It better be god ;)

MEN kanske roligare o höra hur min midsommar var? Jag säger att den kunde nog fan inte ha blivit så mkt bättre , kan svära på min mamma. Jag vill göra om denna helgen igen, men får väl vänta ett år till I guess ;) Tog 130 bilder och 14 videoklipp, fattar inte hur jag hann det men tack vare bilderna vet vi iaf att kvällen va grym som F :D
Dagen efter drog vi brudar till regniga smögen, en härlig roadtrip med massa felkörningar bara för vi hade så mkt annat att tänka på att prata om! sen så träffade jag rätt så snart en väldigt otrevlig polis och en annan jävligt snygg, som tog allt ifrån mig och önska en trevlig kväll! Tack vare sällskapet blev den fan bra oxå :D Lyxmiddag och otroligt många skratt från hjärtat denna kväll. Sen åkte vi hem från halvdöda regniga smögen (med åldersgräns 24+ längs hela bruggan typ) till Alexandra och fortsatte festen där med massa andra trevliga människor som även va med på midsommar. Rätt som det är kommer en Grästorpare in och överaskar med ett annat gäng! Det va en överaskning för oss båda och vi gick igenom väldigt många roliga gamla minnen ;)

har inte fört över några bilder till datorn men kanske kan bjuda på ngra goa imorgon om ni har tuuuur

men nått får ni ha o titta på , min livs bästa dag. seriously ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0