Orkar inte va sjuk

2012-06-18 @ 21:49:28

Det är ju lixom inte så väääldans kul att gå runt sleten som en gris i sletna kläder all day long. Tur som fan one tree hill existerar så jag inte behöver känna mig fruktansvärt Forever alone, all day long.. Imorgon så måste jag iaf ta mig ett ryck till skolan, lämna över min bebis(dator) för en liten stund så att vi sedan kan leva lyckliga i alla våra dagar tillsammans. Får bara hoppas att min brutala förkylning samt feber har coolat ner sig lite så jag inte kör av vägen, peppar peppar ta i trä!!!

 


Tur vädret inte är det bästa så det är ok att gå runt inne och må s-k-i-t. Egobilderna är så på topp dagar som dessa oxå, not haha. Nu oth, ögondroppar, nässpray, Alvedon och näsdukar. PEACE

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0