tänkte mobilblogga... tänkte..

2012-06-26 @ 19:54:41
Men blogg.se håller på och ändrar om en hel del, till det bättre, fast det känns väldigt stökigt ändå måste jag säga :s tänkte iaf ha delat med mig av bilder som inte finns på datorn men tydligen så får det vänta tills jag slutat vara lat ;) Börjar få resfeber.. 6 veckor minst i kungshamn på en väldigt fin framgångsrik salong vid namn Barocc! Iiiiiiihhh de ska bli min livs bästa sommar och en bra yrkeserfarenhet både i salongen och inredningsbutiken som hör till.. Åhh wish me luck! och när ni har vägarna förbi kungshamn måste ni höra av er!!! Känner ju inte så många i kungshamn/smögen men denna sommaren vet jag att det kommer ändras radikalt ;)

KUNG I BAREN

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag får komma förbi och bjuda igen drinken jag är skyldig ;)

Svar: Haha ja de måste du!! om vi inte tar igen den redan i helgen på cross vm?:D
None None

2012-06-26 @ 20:19:31
URL: http://sabinadahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0