well well sweden..

2012-06-11 @ 23:11:51
Till och med jag tog del av fotbollen idag, sist vart jag tvingad i lilla edet o kolla på nån match utan svennar så mitt beteende framför denna matchen var otippat! Fan sverige som jag satt och hejja.. Men nu tycker jag alla på facebook kan lägga av, tycker fan det räcker.. dom spelar sällan som 9 åriga flickor, jag tycker dom va grymma ändå ;) om någon bryr sig om vad jag tycker vill säga!

Idag har jag iaf firat sönner mor min som blev 40+ idag! Väldigt pinsamt när jag gick och handlade present utan att ha pratat någonting idag, min röst är ju som en blanning mellan en målbrottspöjk och en sönderrökt kärring... Hatar den!! Oxå träffar man en kompis som jag knappt pratar med för han är mycket utomlands som militär, han märkte jag firat ordentligt och tyckte jag skulle fortsätta med det iaf ;) INGA PROOOBLÄÄM!

Grattis världens bästa mammut! Och tack för allt de senaste dagarna, U ROCK<3 nu ska jag se OTH som blivit mitt bästa tidsfördriv nu mera :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0