20 saker jag inte trodde skulle hända i thailand

2012-03-07 @ 19:35:16
1. jag trodde inte jag skulle klara gå utan ögonbryn all day
2. jag trodde jag skulle shoppa mer
3. att jag skulle få med mig en så vacker balklänning hem
4. jag trodde jag och alex skulle klättra på väggarna och fightas hårt, men vi kom närmare än någonsinn
5. jag trodde inte jag skulle gå ner 3 kg i vikt
6. jag skulle få träffa så mycke härliga ungdommar (svensktalande och icke)
7. festerna skulle vara så in i helvetes party
8. att jag skulle neka Nemo (kungar av tylösand) en kyss
9. jag längtade inte hem, inte en sekund.
10. umgås med världens bästa grabbar
11. jag skulle bli kallad ladyboy ..
12. dansa poledance på världens största klubb (omg)
13. utsågs till grabbarna grus snyggaste tjejer
14. det gick inte en dag utan att jag dog av värmeslag
15. åka vattenscooter i 160
16. klappa en havsgurka och en elefant
17. be efter bearneise på mc donalds och få majonäs ist..
18. snurra runt i vågor och visa mig topless och go..
19. trodde oxå maten skulle smaka bättre.. men fyfan..
20. helt random stöta på grästorpare och munkedalare

image descriptionimage description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0