1500 :- plus i kassan

2012-03-31 @ 16:56:32
Fyfan vilket bra flyt det varit! Inte en ledig sekund, men ack vad det har lönat sig ;) massa snygga och fula rägers som har velat bli fina idag till ett bra pris! Fått in en skäggklippning oxå HAHA fyfan, han fick övertala mig alltså! Och när jag stod och körde för fullt får jag höra "NATALIIIE?!" då var det Nathalie från min klass som tittade förbi med en cider i handen ;) haha ! Hon kommer från brålanda men är då tusan inte den som åkt längst. Vissa hade åkt 30 mil!!!! Är iaf mycket nöjd med dagens insats, efter att varit vaken i 13 timmar och äntligen lite mat (pizza) i magen är jag ju sååååå jäääääävla trött så det är inte sant. Beskådat snö idag oxå föresten!!!!!! Fyfan trodde det skulle bli stom, som det blåste, och som det bara öste ner flingor stora som as! Då var klockan 7-8 för er som sov då.. och när vi lämnade arenan vid 3 så var det strålande sol! Snacka om omväxling?


Nu ska jag kolla igenom hela dagens facebookflöde och jobba på att inte somna! PUSS


GAMMEL BILD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0