Helgen har slukat upp mitt liv, sorry

2012-03-04 @ 17:01:52

Inte sovit en natt hemma på hela helgen! I'm a crazy fuck. Uddevalla och utgång i fredags och igår hängde jag med Alexandra till Lilla Edet för o hänga med Anton och Jonathan! Vi spelade draw something fast på ett gigantiskt block de köpt på BR och hitta på ord till varandras lag ;) jag och Alex förlorade.... Men de skiljde sig faktiskt väldigt mycke på svårhetsgraden av ord vi och grabbarna kommit på xD vi fick typ mobiloperatör, addressändring, rektor osv.. Lätt o måla yes , elllerrr ;) sen blev det film.. Äckligaste jag sett på länge "black christmas" uuuhhhe livrädd! Sen playa vi björnbröder (världens mysigaste film) just bara för o lugna ner oss så vi skulle våga åka hem till mig och mitt tomma hus MEN , gissa om vi somna ;)

Pannkaksfrukosten var iaf to die for!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0