jailbreak ftw , thanks nicolai

2012-03-11 @ 18:16:27
Sket i fotbollsmatch och hängde med några polare ist! Min goa Elin , Daniel och Elins norke pojk Nicolai! Det fullbordade en tråkig söndag som denne! Träffade även Frida, Johan och trollkaren Simon en sväng :) Vi kom in på jailbreking eftersom jag haft min iphone i över 1 år nu och garantin inte funkar, trippel inte funkar eftersom den varit i toaletten och vattenpölar och vänt ett antal gånger ;) så nu är det jailbreakad och jag känner mig fett king hahahah närå. Fattar inte hur de riktigt funkar men de kommer väl ifatt mig snart ;) Nu ska jag göra något jag skjutit fram för länge, jag ska skriva mina hundra CV:n.. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0