mars sista onsdag

2012-03-28 @ 20:48:28
Har jag firat med att försova mig och även jobbat exakt som samhällsläraren planerat! Dvs, häcken av mig! Inlämning imorgon. Onsdagen har känts som en trög måndag, då vi var lediga igår ;) Sen körde vi på jävle med finish på Artur och hans kompis, vill man bli klippt gratis får man stå ut med krav! Finish innebär när det går från noll och uppåt i nacken. Hela jag kände mig som jag rymt från zoo. Med hår öööööverallt!! Åh va dem sticks! :o Väl hemma så åkte jag till Tom för att samla på mig lite mer stix.. Föresten , är man lat om man tar bilen 1 kvarter?? ;) Men det va tur må jag säga, för efter jag klippt fram fine Tom från hans fluff så precis jag kom hem började det spöregna! Det kallar jag för ödet ;) Mamma skulle ta sig till en väninna precis när jag kom hem, hon öppna dörrn och skrek. HAHA ! Karma is a bitch♥ ! Tur hon har en snygg dotter hon kan sno bil ifrån....

Hör att det är fotboll lr något i tv rummet.. Bäst att hålla sig på rummet!!!!!!!!!!!Men det klarar jag nog med lite GG och lantchips... Dem är från i helgen så dom måste ju ätas upp!! (::

image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0